Czerwony dzień.

Kolorem czerwonym rozpoczęliśmy tydzień daltoński. Dzień przepełniony był różnymi, czerwonymi aktywnościami. Dzieci pracowały w parach a także w małych zespołach. Dzień rozpoczął się  od zaplanowania zadań i ustalenia dyżurów. Zadanie na start polegało na pokonaniu „czerwonego” toru przeszkód. Nie było to takie łatwe zadanie. Kolor czerwony kojarzył się dzieciom z miłością, sercem, Czerwonym Kapturkiem, wulkanem. Poszukiwały go wśród przedmiotów znajdujących się w sali. Starszaki próbowały sił w przygotowaniu teatrzyku. Nie zabrakło zabaw ruchowych, plastycznych. Przedszkolaki doskonale wiedzą, że najważniejsza jest współpraca i odpowiedzialność.

Grupa dzieci zgromadzona na dywanie gra w dobbleChłopiec zaznacza magnesem na tablicy wykonanie zadania.Grupa dzieci wraz z paniami stoją obok siebie i prezentują czerwone serca.Grupa dzieci siedzi w kole na dywanie. Na podłodze leżą obrazki z czerwonymi przedmiotami.Dzieci pokonują czerwony tor przeszkód składający się ze śladów stóp.Dzieci siedzą przy stoliku i kolorują czerwone owoce.Dzieci siedzą przy stolikach i kolorują owoce.Grupa dzieci stoi obok siebie i prezentuje narysowane czerwone serca. Dziewczynka ubrana w czerwone ubranie stoi obok tablicy i prezentuje grę planszową. Dziewczynka zaznacza magnesem na tablicy daltońskiej wykonane zadanie.Grupa dzieci stoi obok siebie i prezentuje czerwone serca.Dzieci ustawione w rząd celują woreczkami do koła.Taniec w parach z czerwonymi balonami.Dzieci tańczą w parach z czerwonymi balonami.Dzieci ubrane w czerwone ubrania tańczą w parach z czerwonym balonem.Dwie dziewczynki siedzą przy stoliczku i układają układankę.Dzieci przedstawiają rolę Czerwonego Kapturka.Dzieci siedzą przy stolikach i przygotowują sobie naleśniki z dżemem.Dzieci ustawione w rzędzie podają sobie nad głową czerwonego balona.Grupa dzieci wraz z nauczycielką prezentują napis "Sport to zdrowie"Zabawy ruchowe w parach.