Dzień pomarańczowy

15 marca w naszym przedszkolu królował kolor pomarańczowy.  Dlatego każdy przedszkolak miał na sobie założone coś pomarańczowego. Nie zabrakło pomarańczowych atrakcji!!! Dzień  był  pełen  niespodzianek.   Już od samego rana przygotowywaliśmy pomarańczowe kąciki. Zagościły w nim najróżniejsze przedmioty, na stoliku pięknie prezentowały się przytulanki, samochody, klocki, sprzęty codziennego użytku i wiele, wiele innych. Dzieci brały udział w zabawach słownych „Pomarańczowe przysmaki’. Uczestniczyły  w  zespołowych zabawach  ruchowych,  rozwiązywały zagadki,  tańczyły z balonami, kodowały. Wysłuchana „Bajka o Białej Krainie i czarnoksiężniku Koloruchu” była inspiracją do mieszania farb, aby uzyskać kolor pomarańczowy. W parach oraz małych zespołach tworzyły piękne prace plastyczne, m.in. lody o smaku pomarańczowym, które stały się częścią dekoracji w naszych salach.

Posiłki w tym dniu także były w kolorze pomarańczowym.

Dzisiejszy dzień był naprawdę udany.

Dzieci ubrane na pomarańczowo piją sok marchewkowyDzieci spożywają obiad w kolorze pomarańczowymGrupa dzieci wykonuje lody pomarańczowe z papieru  Grupa dzieci siedzi wokół stolika, na którym są pomarańczeDzieci zgromadzone wokół stoliczka wyciskają sok z pomarańczydzieci w pomarańczowych strojach grają w grę.dziewczynka z pomarańczowej koszulce zaznacza na tablicy swoją obecność w przedszkoludzieci w pomarańczowych strojach uczestniczą w zabawiedzieci w pomarańczowych strojach organizują kącik pomarańczowydzieci w pomarańczowych strojach wykonują pracę w parachdzieci w pomarańczowych strojach prezentują wykonaną pracęgrupa dzieci ubrana na pomarańczowo trzyma wykonane pomarańczowe lodyDzieci siedzą przy stolikach i wykonują pomarańczowe prace plastyczne.Dzieci wykonują przy stolikach prace plastyczne z pomarańczowych kół.Dzieci pracują przy stolikach. Taniec dzieci z pomarańczową wstążką.

Grupa dzieci ubrana na pomarańczowo stoi obok siebie. W ręku trzymają napis ŚRODADzieci siedzą przy stolikach i malują warzywa i owoce w kolorze pomarańczowym.Dzieci wykonują przy stoliku prace plastyczne w kolorze pomarańczowym.Dzieci wykonują w parach prace plastyczne w kolorze pomarańczowym.

Dzieci tańczą, stojąc po obwodzie kołaGrupa dzieci stoi obok siebie i prezentuje prace plastyczne.Dwóch chłopców siedzi przy stoliku. Bawią się w kodowanie przy wykorzystaniu kolorowych kubków. Dwie dziewczynki siedzą przy stoliku. Bawią się w kodowanie.Chłopiec zaznacza na tablicy plan dnia.