Ramowy rozkład dnia
Ramowy rozkład dnia dla dzieci 3,4-letnich
6.00 – 7.00 – Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych, zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i
zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze.
7.00 – 7.45 – Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne,
tematyczne, badawcze. Indywidualna praca z dziećmi.
7.45 – 8.00 – Czynności higieniczno – porządkowe.
8.00 – 8.30 – Śniadanie.
8.30 – 8.45 – Czynności higieniczno – porządkowe (mycie zębów).
8.45 – 9.00 – Aktywności i zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz innych procesów poznawczych, zabawy rozwijające
aparat mowy.
9.00 – 9.30 – Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego.
(wtorek, czwartek – język angielski, piątek – rytmika wg harmonogramu)
9.30 – 10.15 – Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci. Indywidualna praca z
dziećmi.
10.15 – 11.15 – Spacer, obserwacje przyrodnicze lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym.
11.15 – 11.30 – Czynności higieniczno – porządkowe.
11.30 – 12.00 – Obiad.
12.00 – 12.10 – „Minutki dla bajki” – czytanie lub opowiadanie dzieciom.
12.10 – 13.15 – Wypoczynek na leżakach/zabawy i zabawy relaksacyjne.
13.15 – 13.30 – Czynności higieniczno – porządkowe.
13.30 – 14.00 – Podwieczorek.
14.00 – 14.10 – Zabawa dydaktyczna, ćwiczenia utrwalające.
14.10 – 16.00 – Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci. Indywidualna praca z
dziećmi/pobyt w ogrodzie.
16.00 – 17.00 – Rozchodzenie się dzieci w grupach połączonych, zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i
zainteresowaniom dzieci.
Ramowy rozkład dnia dla dzieci 5,6-letnich
6.00 – 7.00 – Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych, zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze.
7.00 – 7.45 – Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze. Indywidualna praca z dziećmi.
7.45 – 7.50 – Ćwiczenia poranne – zestaw ćwiczeń lub zabawy ilustracyjne inscenizowane przy piosence.
7.50 – 8.00 – Czynności higieniczno – porządkowe.
8.00 – 8.30 – Śniadanie.
8.30 – 8.45 – Czynności higieniczno – porządkowe (mycie zębów).
8.45 – 9.00 – Aktywności i zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz innych procesów poznawczych, zabawy rozwijające aparat mowy.
9.00 – 10.00 – Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego.
(poniedziałek, środa – język angielski, piątek – rytmika wg harmonogramu)
10.00 – 10.15 – Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci. Indywidualna praca z dziećmi.
10.15 – 11.15 – Spacer, obserwacje przyrodnicze lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym.
11.15 – 11.30 – Czynności higieniczno – porządkowe.
11.30 – 12.00 – Obiad.
12.00 – 12.10 – „Minutki dla bajki” – czytanie lub opowiadanie dzieciom.
12.10 – 13.15 – Wypoczynek na kocykach/zabawy i zabawy relaksacyjne.
13.15 – 13.30 – Czynności higieniczno – porządkowe.
13.30 – 14.00 – Podwieczorek.
14.00 – 14.10 – Zabawa dydaktyczna, ćwiczenia utrwalające.
14.10 – 16.00 – Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci. Indywidualna praca z dziećmi/pobyt w ogrodzie.
16.00 – 17.00 – Rozchodzenie się dzieci w grupach połączonych, zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci.