WITAJ MATEMATYKO ­čśŐ

Grupa 4 latki ,,CÔÇŁ Motylki rozpoczyna przygod─Ö z MATEMATYK─ä.
Matematyka stereotypowo kojarzona jest jako nieprzyjemny i trudny przedmiot, kt├│ry rozumiej─ů tylko wybrani. Dlatego zamiast ucieka─ç, lepiej ju┼╝ od najm┼éodszych lat si─Ö z ni─ů zaprzyja┼║ni─ç. Grupa Motylki przyst─Öpuje do realizacji projektu #20minutdlaMATEMATYKI.
Partnerami projektu s─ů:
ÔÇó Bli┼╝ej przedszkola,
ÔÇó Fundacja Wspomagania Rozwoju Dzieci Edyty Gruszczyk-Kolczy┼äskiej,
ÔÇó Przedszkole Szesnastka im. I. Kwintowej w Olsztynie.
Celem głównym projektu jest wprowadzenie skutecznych zmian w edukacji matematycznej zgodnej z potrzebami rozwojowymi dzieci.

Dnia 08.09.21r odby┼éy si─Ö zaj─Öcia rozwijaj─ůce orientacj─Ö w przestrzeni. Dzieci bawi┼éy si─Ö przy muzyce w parach- ─çwicz─ůc rozr├│┼╝nianie strony prawej i lewej. Przedszkolaki wsp├│lnie narysowa┼éy bohatera ksi─ů┼╝kowego Olka na du┼╝ym arkuszu papieru, kt├│remu doklei┼éy i dorysowa┼éy cz─Ö┼Ťci cia┼éa. Dzieci z du┼╝ym zainteresowaniem bra┼éy udzia┼é w zabawach i ─çwiczeniach sprzyjaj─ůcych orientacji w schemacie w┼éasnego cia┼éa oraz orientacji przestrzennej.

Mgr Jolanta Jagu┼Ťcik


Opis zdj─Öcia:
Na zdj─Öciu znajduje si─Ö dwunastoosobowa grupa dzieci siedz─ůcych na dywanie w siadzie skrzy┼╝nym, kt├│re si─Ö dotykaj─ů plecami i trzymaj─ů kolorowe szarfy.


Opis zdj─Öcia:
Zdj─Öcie przedstawia dziewi─Öcioosobow─ů grup─Ö dzieci, kt├│re siedz─ů na dywanie i rysuj─ů mazakami na du┼╝ym arkuszu papieru posta─ç Olka.


Opis zdj─Öcia:
Na zdj─Öciu znajduje si─Ö dziewi─Öcioosobowa grupa dzieci bawi─ůcych si─Ö na dywanie przy muzyce.